سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

عکسایه 9 ماهگی سامیارم

1391/4/9 18:14
نویسنده : صوفیا
631 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

قبلا گفته بودم که عکس گرفتن از شما خیلی سخت شده ولی هر جوریه تمام تلاشمو کردم تا چند تا عکس ازت انداختم .جمعه قبل مامان سفره داشت که من کلا فراموش کردم چند تا عکس بندازم . شب قبلش اونقد شیطنت کردی که اصلا حال نداشتم بیدار بشم چه برسه به اینکه یادم باشه عکس بندازم . یکی از کارایه جدیدی که یاد گرفتی اینه که وقتی میگم چشمایه عروسکت کو انگشت کوچولوتو میذاری رویه چشماش و میخندی فدات بشم عروسکم که اینقد شیرینی  ...جمعه خاله لاله اومده بود وکلا این هفته خیلی خوش گذشت وچون هر روز بیرون بودیم شما ددری تر شدی.هرچی تلاش کردم از تو وستاره و ارشام عکس بگیرم نمیشد یا شما وول میخوردی یا ستاره ویا ارشام یه جا بند نمیشد.

اینم ستاره خاله

حالا اینم چند تا از عکسات تو اواخر نه ماهگیت

 

فقط برایه چند ثانیه ارومه وبعد..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نگين
12 تیر 91 12:08
سلام .ممنونم بابت حضور اظهار لطف و لينكتون . منم شما رو لينك ميكنم . به جمع دوستان نگين جون خوش آمديد.
شقایق.مامان حباب
12 تیر 91 18:24
وای چه پسمل شیطون نانازی.....
چه دوستای خوشلی هم داری نینی جونم.......
همیشه شاد باشی


ممنون شقایق جون ایشالله به زودی عکسایه نی نی نازشما رو ببینیم
نگین مامان رادین
13 تیر 91 1:10
ای قربونت بش من نه ماهگیت مبارک،عاشق اون عکساتم که توش ژست مظلومانه گرفتی انگار نه انگار که ووروجک شیطون خودمونی


مرسی خاله جون .گول این ژستاشو نخور خاله همش جلویه دوربینه!!!!
مولود
13 تیر 91 1:16
صوفیا !!!!! بازم قالبو عوض کردی
حق با سحره


!!!!!!! بیکاریه دیگه .تو جدی نگیر
مولود
13 تیر 91 1:18
آخیی چه ستاره ماشالا بزرگ شده
همین که این عکسا رو هم میگیری جای شکرش باقیه
اینا واسه سامیار 9 ماهه و اینام برای ستاره جون






مرسسسسسسسسسی گلم
مامان آرتین
13 تیر 91 18:41
عزیزم خیلی نانازی خاله. بوووووووووووووووووووس


ممنون خاله جون


مولود
14 تیر 91 16:31
صوفیا اگه این تاریخ که کنار اسم وبلاگ آنیتا تو لینکت زدی تاریخ تولده انیتاست اشتباهه،89/8/11 تاریخ تولدشه


شرمنده گلم .درستش میکنم
نگین مامان رادین
14 تیر 91 18:07
این روزها که حادثه بیداد می‌کند دل از فراق روی تو فریاد می‌کند برگرد ای مسافر تنهایی فاطمه بانگ تو قلب فاطمه را شاد می‌کند نیمه ی شعبان سالروز ولادت یوسف فاطمه مبارک
ATeNa
14 تیر 91 22:10
سلام عزیزم . اره کارت تولدش هم خودم درست کرده بودم . همه کاراش رو خودم انجام دادم با شوشو ایشااالله بسلامتی عزیزم . وای مهمونات خیلی زیادن .
مامان آمیتیس
16 تیر 91 0:30
عزیزم . ماشااله روز به روز یا بهتره بگم ماه به ماه نازتر میشهتا میتونی ازش عکس بگیر حتی وقتی خوابه.


مژده جونم این چندتا عکس رو هم با دردسر میندازم