سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

****سامیار********

پست تاخیری نه ماهگی عسلم

1391/3/30 3:56
نویسنده : صوفیا
945 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام .....

شاید این دفه دیگه نمیشه گفت که با یه کوچولو تاخیر اومدم چون حدود 20 روز میشه که وقت نکردم بیام برات مطلب بذارم .دو مناسبتم از دست دادم .یکی روز پدر و دوم نه ماهگی عسلم که واقعا در هر دو مورد شرمنده.... اخه دو سه روز مسافرت بودیم وبدشم که مجبور بودم با دیال اپ کار کنم که واقعا غیر قابل تحمل بود و دیگه اینکه من نمیدونم مامانایه دیگه هم عین منن اخه چرا اصلا من به کارام نمیرسم تمام روز رو میدوم و اخر شب میفهمم که هیچ کاری نکردم !!!!!!!!!!!!!!

تمام روز باید دنبال جناب عالی بدوم که خدایی نکرده ازجایی نیفتی از تمام لوازم خونه اویزون میشی و پله ها رو بالا پایین میکنی دنبال مورچه رو زمین میگردیدر کابینتا رو باز میکنی و تمام ظرفا رو میندازی بیرون .تلفن که جایه خود داره دوست داری با مشت ولگد بیوفتی به جونش و تا حالا هم یه تلفنو کاملا از رده خارج کردیBaby Girl

وقتی اب میخوری یا لیوانو گازمیگیری و یا میگیریشو محکم میزنیش زمین و خودت با صدای بلند میخندی (من فدایه اون خندت که اون لحظه دوست دارم درسته قورتت بدم)وقتی بچه ها رو میبینی ذوق میکنی و خودتو هل میدی تو بغلشون واگه بچه ها در حال بازی کردن باشن منه بیچاره باید بدوم دنبالشون تا کوچولویه مامان خوشحال بشه واگه محل ندم اونقدر جیغ میکشه که پشیمون میشم....

اینا یه چشمه از شیطنتات بود و حالا چند تا از کارایی که تو ماهه گذشته یاد گرفتی ومن وقت نکردم برات بنویسم..

6/3/91 داشتم امادت میکردم بریم دکتر بهت گفتم به بابا بگو بیا که تو دست کوچولوی نازتو به اشاره بیا تکون دادی که من اونقدر جیغ کشیدم وخوشحال شدم که شما ترسیدی وزدی زیر گریه

11/3/91 تونستی رنگ کارت زرد وقرمزو تشخیص بدی ( دو تا کارت قرمز وزرد داری که دیگه میتونی وقتی اسم هر کدومو میگم برداری)

و خلاصه اینکه خیلی ددری شدی.. هرکی لباس میپوشه و از در بیرون میره دنبالش جیغ میکشی.!!!!!!

و در اخر................

شیرین پسرم نه ماهگیت مبارک

اینم چند تا از عکسایی که مثل همیشه با دردسر ازت انداخنم 

اینم از لبخنده فاتحانه نفسم برای زمین نشوندن یکی از فضول ترین بچه هانیشخند

اینم چند تا عکس یادگاری از خرابکاریهات تو اتاقت ماچ( البته منظورم پشت صحنه ست که تاقو ریختی به هم!!)

 از پایه هزار پایه بیچاره هم نمیگذره؟؟؟؟؟؟؟؟

 

دوسسسسسسست دارم عزیز دلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مولود
23 خرداد 91 15:52
اولین سفر سامیاری مبارک،ایشالا همیشه به سفر و خوشی
انقدر خوشحال میشم میبینم فقط کابینتای من نیس که بهم میریزه بقیه هم همینجورن
خوبه که حداقل سامیار میزاره با بدبختی ازش عکس بندازی من که انیتا محاله یه جا بند شه ک بتونم عکس بندازم


مرسسسسسسسسسسسسسسسی عزیزم.نه بابا این عکسا رو هم با جیغ وداد ازش انداختم و اون قدر گیر دادم تا تسلیم شد
مامانی درسا
24 خرداد 91 10:10
عزیزم راس میگی بخدا ولی من معمولا" شبا پست میذارم البته باید تا سه یا چهارصبح بیدار بمونم ....... نه ماهگیت مبارک عسبم و روز پدر هم به باباجونی تبریک میگم


مرسی گلم .منم فقط شب بیکارم
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 15:30
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
خاله سحر
24 خرداد 91 18:24
سلام واقا خسته نباشی....قربون خودشو و عکساشو قیافه ش که شیطنت ازش می باره...دلم براش 1ذره شده...فدای پسر باهوشمون بشمسامیار خاله 9 ماهگی قشنگت مبارک و می بوسمت و از ته دل دوست دارم...دیگه چیزی به بدنیا اومدن پسر خاله ت و هم بازیت نمونده...


مرسی عزیز دلم . من فدایه اون وروجک توراهی بشم. از حالا تو فکر دیگم که با وجود این دوتا ما باید چیکار کنیم؟؟؟!!!
مامان آرتین
26 خرداد 91 13:24
عزززززیزمنه ماهگیت مبارک
تو هم که مثل آرتین من عروسکهارو گاز میگیری
مامانی خیلی قشنگ احوالات مامانها رو توصیف میکنی. آفرین


مرسی مامانی
مامان بهار
26 خرداد 91 15:17
سامیار گلم چقدر کارات شبیه امیر علی جونه منه نانازم
منم مثل مامان جونیت تمام روز رو باید دنبال نی نی باشم
ای شیطونا
خوبیش اما در اینه که حسابی وزن کم کردم
از قبل از بارداری هم لاغرتر شدم



اره منم دیگه نیازی به باشگاه ندارم!!!!!!!!!!!!!
مامان آرتین
27 خرداد 91 13:04
قالب جدید مبارک باشه


مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی عزیز .بیکار نیستم!!!!!! برا دلخوشی بود
مامان آمیتیس
27 خرداد 91 16:35
عزیزم ، ماشااله چه بزرگ شده. حالال حالا ها باید بدویی مامانی سامیار ، کم کم کشو کمدش رو باز میکنه هر چی توشه میریزه بیرون ،خودش میره توش میشینه و ... من که تو خونه یکریز جمع می کنم پشتم رونگاه میکنم میبینم باز یه سری دیگه ریخته.البته داره یاد میگیره خودش وسایلش رو بذاره سر جاشباید صبر کنی
ببوس این گل پسر دوست داشتنی رو از طرف یه خاله وبلاگی


مرسی عزیزم که پیشمون اومدی خیلی خوشحال شدم
مامان کیان
27 خرداد 91 18:03
سلام صوفیا جون نه ماهگی سامیار گلی مبارک و باید بگم که:خدا قووت!!!


مرسی عزیزم
خاله سحر
28 خرداد 91 0:01
با دوست دخترم بودم . دستم تو دستش ... .
پلیس دیده میگه دوست دخترته !؟؟
میگم پـَـ نَ پـَـَــــ کوره بنده خدا .. میخوام
از خیابون ردش کنم ماشین نزنه بهش ..
میگم شما گشت ِ ارشادی ؟
میگه پـَـَـ نَ پـَـَــــ ما از بهزیستی اومدیم
از این کار انسان دوستانه شما قدر دانی کنیم !!!


سلام من این اس روخوندم تا 1ساعت خندیدم گفتم صوفیاهم یکم بخنده خیلی بامزه ست نه؟میدونم الان می گی سرخوشدوست دارم بخند اجی بوس بای


همون چیزی که گفتی بهت میگم!! قربونت برم گلم الان که دارم جوابتو مینویسم ساعت 3 صبحه ومن دارم چرت میزنم خنده کیلویی چنده!!!!!!!!
خاله سحر
28 خرداد 91 0:03
یادم رفت بگم جای اینکه مرتب قالب وبلاگو عوض کنی یکم از خاطرات اقاسامیار بنویس





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهسا مامان مرسانا
29 خرداد 91 12:10
عزیزم 9 ماهگی سامیار جون مبارک...مالشاالله چه کارهایی میکنه از پله بالا وپایینم میره....ماشاالله

مرسانا پس چقدر عقبه وتنبل

در ضکمن قالب وبلاگتم خیلی خوشگل


هسا جونم مرسی که سر زدی .ماشالله مرسانا جونم زرنگه ولی پسرا فضولیشون بیشتره
مامان بهراد
4 تیر 91 14:43
سلااااااااااااااااااااااام آپییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم به ما سر بزنید ما منتظریماااااا