سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

****سامیار********

حال وهوای خونه

1391/2/27 3:33
نویسنده : صوفیا
1,352 بازدید
اشتراک گذاری

 

وروجکم سلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللام(این سلامو عین خاله نرگس تو رنگین کمون گفتم که من واقعا ازش متنفرم ولی کوچولوی مامان از دیدنش ذوق میکنهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد)

عزیز مامانی میخوام تو این پست یه کوچولو از حالو هوایه خونمون تو هشت ماهگیت بنویسم تا یه کوچولو یادگاری بمونه که بعدا یادم نره ( عین اذیت کردنایه ماه های اول که داره یواش یواش به دست فراموشی سپرده میشه و منو بابا بعضی وقتا جو گیر میشیم و میگیم" خودمونیم سامیارم همچین اذیتمون نکرداتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد)

اول از همه بیدار شدنت که صبح زود بیدار میشی و همچین شروع میکنی به اواز خوندن و خندیدن که با خودم میگم دیگه واقعا خوابت نمیاد و قید هر چی خوابه میزنمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولیییییییییییییییییی یه ده دقیقه که گذشت و خوب خواب از کله بنده پرید شما خمیازه میکشی وبللله لالا....و در کمال ناجوانمردی بنده باید برم دنبال کارا و شما تو خواب ناز....

از ناهار و صبحانه وشام درست حسابی و مثلا کانون گرم خانواده که من وبابا با ارامش و رمانتیک غذا بخوریم خبری نیست چون غذا خوردنمون هم نوبتی با دور تند میل میشه که نوبت به نفر بعدی هم برسه یه بار هم که اینجانب خیلی گشنم بودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد با اصرار زیاد رو پام گذاشتمت تا چند لقمه کو... کنم شما چنان شیرجه ای تو ظرف خورشت رفتی که تا عمر دارم ازاین کارا نمیکنم.باقی روز هم که اینجانب و گاهی وقتا اقای پدر باید راه بیفتم دنبالت تا شما چهاردست وپا تمام خونه رو متر کنی با این تفاوت که من بعد از یک ساعت نقش زمین میشمو تسلیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولی تو تا چشمت به یه چیز جدید میوفته با گفتن کلمه هاپو استارت میزنی و تند تند و تلپ تلپ از کنارم رد میشی و میری به قول خودت سراغ هاپو ولی من که دیگه جونی ندارم و.... شیفت عوض میشه. چند روز پیش هم طی یک حماسه ناگوار یه سقوط ازاد از تو تخت وپارک داشتی که دوست داشتم خودمو بکشمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيداخه یادم رفته بود قسمت بالاشو بردارم و به خیاله اینکه شما نمیتونی بلند شی با خیال راحت به کارام رسیدم که اون اتفاق ناگوار افتادولی حالا تو حبس خونگی هستی که عکسشو برات میذارمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدعاشق دیدن برنامه رنگین کمونی وقتی توی اتاق باشی و صداشو بشنوی هر جوریه خودتو پای تلویزیون میرسونی و دست میزنی و منم مجبورم این خاله نرگسو تحمل کنم.این روزا سخت ترین کار شده عکس گرفتن از سامیار که با هیچی نمیشه گولش زد که به دوربین نگاه کنه و همیشه تو عکسا سرش پایینه و خلاصه اینکه این روزا چهار دندونت شدن بلایه جونم چون گاز میگریتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو با جیغ من بلند میخندی و زیر چشمی نگاه میکنی و دوباره...راستی اگه خدا بخواد نی نی خاله سحر تیر ماه به دنیا میاد ومن و بابا از حالا به دنبال تدابیر امنیتی هستیم چون یا من باید قید خونه مامان جون وجمع خواهرا رو بزنم یا منتظر (خدایی نکرده) اتفاقات ناگواری مثل انگشت تو چشم نی نی کردن وشایدم گاز گرفتنش باشم..ولی در کل عاشق این شیطونی کردنتم و وقتی خوابی دلم برات تنگ میشه ماچ

 

 

اینم چند تا عکس که با بدبختی انداختمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

26/2/91-8 ماهگی

20/2/91- 8 ماهگی

لطفا بقیه عکسها روادامه مطلب مشاهده نمایید

 

 

اینم از عشق مامان که از همه جا بالا میره و دیگه غیر قابل مهارهنگران

بالاخره موفق شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینجا سامیار داره نفس تازه میکنه استرس

چند ثانیه استراحت

وقتی کار دارم شما تو حبس میری تا دوباره خدایی نکرده اتفاقی پیش نیاد .اینم همون حبس خونگیه که گفتمنیشخند

من فدایه اون دستایه کوچولوت بشم عزیزززززززززززززززززززززززززززم

اینجا هم جوجم خوشحال شده که میخوام درش بیارم

قربونننننننننننننننننننننننننننننننننت

ووو حالا حسن ختام این اپ اینکه دیروز با هم رفتیم بیرون اونم با کالسکه وشما شکر خدا مثل روزایه قبل گریه نکردی و اروم سر جات نشستیبغل

26/2/91

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله سحر
26 اردیبهشت 91 14:49
قربون خودشو شیطونی هاش برم...1 روز که بشه 2 روز نبینمش دیوونه میشم و مرتب تو گوش پیمان غر میزنم که دلم برای سامی جون تنگ شده...در مورد نوزادیش باید بگم بابا و مامان یا فراموش کارتشریف دارید یا به روی خودتون نمیاری ولی من شخصا تا عمر دارم اذیت کردنای اقاسامیارو فراموش نمیکنم واز اون روزا وحشت دارم....سامیار جون خیلییییی دوست دارم::


سحر!!!!!!!!!!! حالا ما جو گیر شدیم یه چیزی گفتیم شما ابرومونو دیگه نبر
راحله مامان هوراد
27 اردیبهشت 91 16:25
خیلی زیبا نوشتی مامانشچه جالب منم از خاله نرگس متنفرم


مرسی مامانی
مامان آرتین
27 اردیبهشت 91 20:41
قربونت برمشیطونیات مدل پسر منه
انگار خوردن و خوابیدن همه مامانهامثل هم هستش


اره دیگه نه غذا ونه خواب درست وحسابی
نسترن
27 اردیبهشت 91 21:46
ای جونم تو چقدر ناز میخندی خاله


مرسی خاله جوووووووووون
مریم مامان پندار
27 اردیبهشت 91 22:08
شیطون بلا حسابی شیطونی کن و خونه رو بریز به هم مثل پندار .
مامانش من خاله نرگس رو دوست دارم و چند سال پیش نوه عمه ام رو بردم برنامه اش و باهم عکس گرفتیم ههه


چه جالب خوش به حالتون اینجوری با دیدنش اذیت نمیشی
مامان گیسو جون
27 اردیبهشت 91 23:58
سلام صوفیا جونم خوبی ؟
به به پس تولد شما هم مبارک عزیز دلم
ببخشید گلم می تونم یه چیز بگم تو رو خدا ناراحت نشی به خدا از روی خیرخواهی می گم
پسر گلت رو نگذار تلویزیون ببینه
می دونی گلم گذشته از بلوغ زودرس باعث کندی رشد فکر بچه هم می شه
حداقل تا 20 ماهگی ممنوعه البته بیشتر از 5 دقیقه اش
منم فقط می گذارم گیسو یه اهنگی هست تو شبکه پرشین تون اونو ببینه همین دیگه اجازه نداره ببخش من دخالت کردم

نه عزیزم خیلی ممنون که راهنمایی کردی .اخه سامیارم زیاد تماشا نمیکنه فقط همون اهنگشو میبینه و دوباره میره دنبال دست دست کردن لوازم خونه

مامان کیان
28 اردیبهشت 91 18:00
سلام صوفیا جون.چقدر کارای بامزه میکنه این سامیار جون مامن که کلی حال کردم


اره مینا جون با اینکه خیلی سخته ولی بامزن!!!!!
مولود
30 اردیبهشت 91 15:13
این خاله نرگس و خوب اومدی منم ازش متنفرمممممم..
عزیزم تازه هنوز وقت استراحتته این،بزار ایشالا راه که بیفته میبینی که بلههه همه چی تعطیله دیگه:مرتب موندن خونه تعطیل،استراحت تعطیل،هر چیزی سر جای خودش تعطیل و همه وسایل به بالاترین ارتفاع ممکن تغییر مکان میدن
من که عاشق هاپوو گفتنشم
بوس بوس مختص آقا سامیاری


ای بابا هنوز راه نیوفتاده این درد سرا رو دارم وای به روزی که راه بیفته.!!!!!!
ثمین
30 اردیبهشت 91 18:44
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 1:42
الاهی فدای تو خوشگل پسر بشم،قربونت که روز به روز داری شیرین تر و شیطون تر میشی


خدا نکنه خاله مهربون .مرسسسسسی
مامانی درسا
2 خرداد 91 22:07
قربونشون برم همشون مثل همن ...... الهی همشون مخصوصا" گل پسرم سالم باشن ....هزار تا بوش


ممنون گلم .درسا جونم ببوس
مژده
2 خرداد 91 23:13
سلام. ماشاله چه بزرگ شده این پسر گل. وایییییییییییی یاد بچگی های آمیتیس افتادم .
لذت لحظه هات و ببر


مرسی عزیزم .چه عجب دلم برات تنگ شده بود
مامان بهراد
3 خرداد 91 10:24
ای جونم موهای سامیار جونی مثل موهای بهراد جونی سیخ سیخی : X قوربون هر دوتاتون بشم من....
ATeNa
3 خرداد 91 14:41
ای جانمممم . فداش بشم من . عاشق موهاشم که اینقدر خوش حالته . بوسسسسسسسسس
مامان پارسا جیگر
7 خرداد 91 13:12
ای جونم موهاشو نگاه از حالا فشن کرده
مامانی درسا
9 خرداد 91 22:40
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php