سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

سهم من

1391/4/9 2:16
نویسنده : صوفیا
1,051 بازدید
اشتراک گذاری

 ایمان دارم که قشنگترین عشق، نگاه مهربان خداوند به بندگانش است، پس من تو را به همان نگاه می سپارم و می دانم تا وقتی که پشتت به خدا گرم است تمام هراس های دنیا خنده دار است ...

 

 

 

 

این دوست داشتن است
این همان حس قشنگی ست که دلم میخواهد
او درون دل من جای باز کرده است
کودکی بازی گوش
نازنینی با هوش
چشمهای مشکی
پوستی مهتابی
گیسوانی چو شب بی مهتاب
که نسیم خوش او دلها برده ز کف
اری اری اری
دوستش میدارم
قهقه‌های قشنگش که همه مستانه
حاکی از سر درون خوش اوست
دوستش میدارم
من که خود میدانم
او یقین سهم من است
از بهشت خاکی

م پیشرفت

 

30/1/91

امشب(29/1/91) اونقدر خوشحال بودم که ساعت 4 صبح برات این پستو گذاشتم . امشب با مامان جون وخاله سحر رفته بودیم بیرون وموقع برگشت مرتب دستاتو بهم میکوبیدی (با همراهی موزیک). من وبابا اول فکر کردیم مثل همیشه چیزی میخوای که دستت بهش نمیرسه واز عصبانیت این کارو انجام میدی و (البته با معذرت) زیاد توجهی نکردیم چون با خنده همراه بود ولی وقتی رسیدم خونه و موقع عوض کردن لباسات برات شعر خوندم دیدم دوباره شروع کردی به دست کوبوندن و منم برای امتحان جمله همیشگیه مامانا رو به کار بردم .دس دسی ..دس دسی .. و بللللللللللله دیدم گل مامان با اون دستای کوچولویه نازش دست میزنه .من فدایه اون دستایه کوچیکت بشم که وقتی بهت میگفتم دس دسی تو هم هر بار محکم تر بهم میزدیشون .خلاصه عزیز مامان اونقدر عین ندیده ها گفتم دست دست  که موقع خواب صدات میکردم سامی تو هم به خیال اینکه میخوام بگم دست شروع میکردی به دست زدننیشخندولی جالب اینجا بود که مونده بودیم یه شبه این حرکتو از کجا یاد گرفتیمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بهار
1 اردیبهشت 91 10:59
ای مامان شیطون بلا هی نی نی رو دس دسی کردی از طرف من ببوسش امیر علی هم هر وقت هرجا هر کی میگه دست یا به محض شنیدن موزیک دست میزنه
مامان بهار
1 اردیبهشت 91 10:59
آفرین خیلی جمله یخوبی بود خدا خودش حافظ تمام نی نی ها باشه
مولود
2 اردیبهشت 91 0:14
ای جانممممممم عزیزم میتونم حستو درک کنم منم یاد شبی افتادم که دخملم اولین بار دست زد منم ساعت 1 شب موقع خوابش اینکارو کرد و خلاصه کلی ذوق کردم تا هر دومون بیخواب شدیم و با یه مکافات خوابوندش
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 2:08
مامانی اینجا خودشون مدرس سرخود به همراه دارن بخدا آدم میمونه تو کارشون . ماشاالله که همشون باهوشن . قربونش برم واسش اسپند دود کن .


بچه های این دورن دیگه کاریشون نمیشه کرد!!1
مامان علی
3 اردیبهشت 91 8:07
ای جونممم فدای اون شنگولیات من
کاملا می فهممم عزیزم که چه حالی بودی. این پسر خوشمزه تو می بوسمش هزار تا

ممنون عزیزم
مامان کارن
3 اردیبهشت 91 14:13
سلام مرسی که پیش ما اومدی خانمی...پسر منم از کریر متنفره


مرسی از حضور گرمتون .سامیار فقط یک بار از کریر استفاده کرد!!!!!!!!!

مامان آرتین
3 اردیبهشت 91 15:10
عزیزممم
اسفند یادت نره مامانی:


چشم حتما
نسترن(مامان نیروانا)
3 اردیبهشت 91 15:46
ای جونم عزیز دوست داشتنی....چه قدر خوشگل میخندی...مامانی از طرف من حسابی این عروسک کوچولو رو ببووووووووووووس


مرسی عزیزم که بهمون سر زدی
مامان کیان
3 اردیبهشت 91 17:57
الهیییی وااااای که تو دلم قند آب شد با این توصیف کردن های مامان صوفیات سامیار جون اون لباس بن تنتو بگردم


مرسی خاله عزیزممممممم


الهام مامان رامیلا
4 اردیبهشت 91 15:33
ای جانم بچه ها رو هیچ وقت دست کم نگیر یک شبه ره صد ساله میرن امروز می خوابی فردا بلند میشی می بینی یه چیز جدید و نو اصلا باور نمیکنی خیلی لذت بردم بوس برای سامیارم

مرسی گلم که پیشمون اومدی
نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 0:41
ای جونم فدای اون دستهای ناز و کوچولوت بشم الاهی فدای اون هوشت بشم که با اهنگ شروع می کنی به دس دسی،خوب مامانش پسملیمون باهوشه و همه چیرو زود یاد می گیره عزیزم براش اسفند دد کن هر روزنازتر و خوردنی تر میشه


مرسی عزیزم از این همه لطف. رادین گلمو ببوس
مامان بهار
5 اردیبهشت 91 11:49
عزیزم با اون چشات مرسی مامان جونی که بهمون سر زدی و مرسی که این همه بهمون لطف داری یه دنیا ممنون امیدوارم همیشه سالم و شاد باشید
دیانا تم
6 اردیبهشت 91 4:07
با سلام دوست عزیز ممنون که وب منو تو لینک وبلاگت گذاشتی، برام پیغام گذاشته بودی و لیست قیمت خواسته بودید که نه شماره تماس گذاشته بودی و نه ایمیل، لطفا ایمیلتون را به این ایمیل بفرستید و یا به شماره زیر اس ام اس کنید. ممنون 09394843159
مامانی درسا
6 اردیبهشت 91 11:24
سامیاری اومدم فقط روی ماهتو ببینم گل م .
ثمین
6 اردیبهشت 91 21:00
مامان گیسو جون
9 اردیبهشت 91 0:00
آخی جانم الهی همیشه لبتون خندون باشه خصوصی داری
آرزوهای رنگی
11 اردیبهشت 91 7:42
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قار دهم تا مشاهده کنید واگر راضی بودید میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان پارسا جیگر
17 اردیبهشت 91 19:01
قربونت برم عزیزم با این دست دسی کردن و موهای فشنت