سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

****سامیار********

سامیار 10 ماهه من

1391/4/16 2:44
نویسنده : صوفیا
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیرینیه لحظه به لحظه زندگیم 10 ماهه شدی!!!!!!!

باورم نمیشه به این زودی 10 ماه گذشت وسن نی نی کوچولویه مامان وبابایی دورقمی شد .انگار همین دیروز بود که تمام خیابونا رو برای خرید سیسمونیت متر میکردم و مامانه گلم به دنبالم ..یا اینکه هر دفه در حال التماس به دکتر که برام سونو بنویسه که بتونم ببینمت ...عزیز مامان دیگه نمیدونم ازکدوم کارایه جدیدی که یاد گرفتی برات بنویسم ..از اینکه وقتی بهت میگیم الو بگو گوشیرو رویه گوشت میذاری وبا صدایه بلند یه اه میگه " از اینکه سر پا می ایستی ودر کابینتا رو باز میکنی و تمام خرت وپرتا رو به بیرون پرتاب میکنی " از اینکه دیگه دوست نداری ما بهت اب بدیم ودوست داری خودت لیوانو دستت بگیری واب بخوری" از اینکه وقتی بهت میگم لالا کن اون کله خوشگلتو روی بالشت میذاری " از یاد گرفتن اسم چند تا از حیوونایه اسباب بازیت که وقتی اسم هر کدومشونو میگم برمیداری و از اون بوسه کردن نازت که دهن کوچولوتو رویه گونه میذاری و....اخر تمام این کارا به هجوم بردن من وبابای به سمت نی نیمون ختم میشه دیگه ماشالله اونقدر بزرگ شدی که نمیشه با یاد گرفتن هر کاری برات پست بذارم.

چند وقت پیش مژده جون ( مامان امیتیس) بهم هشدار داده بود که هوایه کنترلها رو داشته باشم که سر ازاشغالی در نیارن!!! جالبه که سه روزه من وبابای دنباله کنترل تی وی هستیم و تمام خونه رو گشتیم وندیدیم احتمالا همون حرف مژده جون شده!!!!!!!!!

دوست دارم زندگیه 10 ماهه من

شکلک های محدثه14/4/91-زندگیه 10 ماهه من

 

 

 

 

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین
16 تیر 91 15:52
مبارکه شیطون بلا
هزارماشالا به این همه شیطنت خاله جون


مرسی گلم. من که با این شیطنتاش 10 کیلو تا حالا کم کردم!!!!!!!!!!
مامان آمیتیس
16 تیر 91 19:35
عزیزم . دوست دارم شیطونیهاشو فکر یه کنترل جدید باش


اره مژده جون هر چند میدونم اینم ناپدید میشه
شقایق.مامان حباب
17 تیر 91 23:32
وای عزیز دلم...... نانازی
ماشالا.............. ایشالا همیشه شاد باشی


مرسی شقایقه گلم
الهام مامان رامیلا
18 تیر 91 1:36
سلام به روی ماه صوفیا جون و سامیار جونم بخدا افتخار میکنم به داشتن همچین دوستایی که تا آپ میکنی برات کامنت می زارن مرسی روی ماه سامیارم رو ببوس ده ماهگیش هم مبارک باشه گلم


مرسی عزیز ماهم افتخار میکنیم به دوستایی مثل شما
آرتین خان خان ایران
18 تیر 91 12:53
سامیار جونم 10 ماهگیت مبارک
ایشالا جشن یک سالگیت رو مامانی برگزار کنه

اگه دوست داشتی پیش آرتین خان ما هم بیاین


ممنون گلم .به رویه چشم
مولود
19 تیر 91 16:36
سامیاری 10 ماهگیت مبارک عزیزم

از آخرین باری که آنیتا و سامیار پیش هم بودن میتونم بفهمم که ماشالا چه شیطنتایی میکنه



خدا رو شکر یکی فهمید من چی میگم .مرسی مولودی. دلمم برات تنگ شده
مهدی کوچولو
20 تیر 91 0:08
وروجکن دیگه از دیوار راست بالا میرن باور میکنی که نمیدونم شبها چطوری خواب میرم یا با این همه شیرینی که میخورم چرا همش وزن کم میکنم ان شاءاله زنده و سالم باشن و شیطونی کنن ما هم با شیطونی اونا زنده و جوان بمونیم


مامانی منم عین شما شبا از خستگی گیجه گیجم .مرسی که بهمون سرزدین
مامان پارسا جیگر
26 تیر 91 19:09
مبارک باشه عزیزم موهاشو ببین چه خوشگل و فشن شده خاله جون انشاء الله که همیشه شاد و سرحال و سلامت باشی
مامان علی
10 مرداد 91 0:21
سلام به این شیرین پسر همه روزت مبارک شازده باهوش زرنگ . عکساتم فوق العاده ست . دوست دارم
مامان علی
10 مرداد 91 0:24
عزیزم در مورد اون خصوصیتون یادمه من جواب دادم ویه سوال هم پرسیدم که جواب ندادید .این مدت گرفتاربودم و کمتر به وب سر می زدم. یادمه به کامنت دیگه هم گذاشتم الان که دیدم تایید نکردید حدس زدم ممکنه نظرم ثبت نشده . اگه ثبت نشده خبرم کن تا مجددا بفرستم. می بوسمت مامان خوب و مهربون


عزیزم من کامنتتو ندیدم ممنون که جواب دادی اگه میشه دوباره بفرست چون متاسفانه نرسیده!!!!