سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

****سامیار********

سحرم مادر شد

1391/4/20 2:01
نویسنده : صوفیا
876 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر این سالها زود میگذره به سرعت برق وباد این همه سال گذشت ومن اصلا نمیتونم باور کنم که سحر کوچولویه ما داره مامان میشه همون سحر کوچولویه موطلایی ناز که اونقدر دوست داشتم که از حرص چونمو رو لپش میذاشتم وفشار میدادم و اونم اخ نمیگفت  همون سحر کوچولویی که عاشق دامن چین دارش بود که ما ومامان هر ترفندی رو به کار میبردیم که اون دامن رو که کهنه شده بود دور بندازمین ولی امکان نداشت چون اخر همه کارا به گریه وجیغ ودادش ختم میشد ومامان هم که طاقت جیغ ته تغاریشو نداشت تسلیم میشد .اون سحر کوچولو که با دوچرخه ای که بابا براش خریده بود دنبالمون راه میوفتاد وتعقیبمون میکرد وراپورتمون رو به مامان میداد و ما لقب جاسوس بهش داده بودیم وجالب بود پاداش این همه تعقیب وگریز یه بستنی بود!!!!!!!!!!!!چقد زود گذشت...................

حالا خواهر گلم مادر شده واونم وارد مرحله جدیدی اززندگیش هر چند خیلی کوچیکه ولی میدونم اونقد فهمیدست که شاید یکی از بهترین مامانا بشه .نمیدونم چرا نمیتونم جلویه اشکام رو بگیرم .کیبورد رو تار میبینم ولی نمیخوام پاکشون کنم میخوام گریه کنم اندازه تمام سالهایه بچگی قشنگمون که پشت سر گذاشتیم و قدرشونو ندونستیم میدونم اشکم اشک دلتنگی وشوقه دلتنگی چون الان پیشش نیستم وشوق برای اینکه خاله میشم خاله بچه سحرم که اندازه دنیا دوستش دارم

ارتین گلم به این دنیا خوش اومدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نسترن(مامان نیروانا)
21 تیر 91 0:25
ای جونم...امیدوارم قدمش به دنیا مبارک باشه و به شما هم تبریک میگم عزیزم که خاله شدی


ممنون گلم
مولود
22 تیر 91 1:08
وای صوفیا خدا بگم چیکارت نکنه
این آپت چندتا نکته داشت:
1.دوچرخه و راپورت رو خوب اومدی یادش که افتادم کلی خندم گرفت
2.اما یاد دوران بچگی و... اشک منم در اورد،چه بی تفاوت از کنار اون دوران رد شدیم
3 . وقتی براش زنگ زدم و بهش تبریک گفتم قشنگ همین چیزا توذهنم اومد و فیلم وار سحر کوچولو از ذهنم رد شد که حالا ماشالا خودشم مادر شده...




خودمم کلی گریه کردم میدونم تو هم درک میکنی چی میگیم همون جریان ساعت 3 شب وباقیه چیزا که همشون خاطرن
مهدی کوچولو
22 تیر 91 9:34
خاله شدنتون مبارک به سلامتی نی نی و مامانش و ....


مرسی عزیزم
مامان یاشار
23 تیر 91 14:23
به سلامتی خانوم گل ، قدمش مبارک ایشالا. خیلی اومدم و عکساای گل پسر رو دیدم و خوندمت ولی نمیدونم چرا نمیشد نظر بزارم. دسته گلت رو ببوس
مامان آرتین
24 تیر 91 13:19
مبارک باشه عزیزم آخ جون یک آرتین دیگه بدنیا اومد
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:26
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
مامان کیان
25 تیر 91 19:45
صوفیا جون اشک مارو در آوردیااااا خاله شدنت مبارک
الهام مامان رامیلا
26 تیر 91 13:10
مبارکه که خاله شدی من تازه دو ماهه که خاله شدم خیلی خوبه انشالله که قدمش مبارک باشه سامیار جونم ده ماهگیت مبارک مبارک باشه عزیزم
مامان آمیتیس
27 تیر 91 8:47
خاله شدنت مبارک. انشاله همگی سلامت باشید. زمان مثل باد اروم و بی صدا میگذره و لحظه های ما رو با خودش میبره و لحظه های شیرین دیگه ای رو میبینیم تا کی یاد این روزا کنیم
شقایق.مامان حباب
30 تیر 91 16:55
مبارک مبارک خاله شدنت مبارک عسیسم... ایشالا قدمش خیر باشه
شقایق.مامان حباب
1 مرداد 91 16:28
تشریف بیارید من و محمد آپ شدیم خوشحال میشیم
شیرین
5 مرداد 91 2:58
قدم نو رسیده مبارک. ماشالله سامیار جون چه با نمک شده.
شقایق.مامان حباب
6 مرداد 91 14:30
سلام دوست من آدرس وبلاگم عوض شده از این به بعد فقط بیا اینجا www.hobabkocholo.niniweblog.com
مهدی کوچولو
8 مرداد 91 1:38
کجاییییید؟پس چرا نمیایید؟دلمون خوب تنگ شده دیگه!نکنه رفتید مشهد؟


گلم یه مدتی سرم شلوغه ایشالله به زودی میام
مامان علی
10 مرداد 91 0:20
قدم نورسیده مبارک گلم. الان آرتین خان باید حسابی بزرگ شده باه ماشالله
مامان کیان
10 مرداد 91 0:45
سلام صوفیا جون.خوبی؟سامیارم خوبه؟کجایی؟


مامان بهراد
14 مرداد 91 12:42
خاله جووون رای گیری شروع شداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید