سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

تولد بابایی ومروارید 5و6 سامی

1391/4/9 1:58
نویسنده : صوفیا
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان  و هادی عزیزتر از جونم

امروز تولد بابایی بود و من کلی نقشه داشتم و همشون نقش براب شد. اخه امسال با هرسال فرق میکرد چون گلمون کنارمون بود ودلم میخواست یه تولد کوچولوی سه نفره داشته باشیم ولی حیف که همه چیز دست به دست هم داد تا رویایه مامان به ضد حال تبدیل بشهاول از همه یه مشکلی پیش اومد که با با خونه نبودبعد اینکه من با خاله سارا تماس گرفتم که با هم بریم کادو تولد بابا وکیک بگیریم ..هوا چنان طوفانی شد که وقت بود درختها از جا کنده بشن وبابا تماس گرفت و گفت که تو این هوا بیرون نرین ومن هم ضایع شدم و سر جام نشستم قرارشد منو خاله سارا زود بریم وبرگردیم که شما شروع کرد ی به گریه و غر زدن ولی دیگه هر جوری بود رفتیم و کادو بابا رو گرفتیم ولی  اصلا اونجوری نشد که دلم میخواست ......

ولللللللللللللللللی

شب وقتی داشتم باهات بازی میکردم متوجه دو تا مروارید بالا شدم که از تو لثه بیرون زده بودن . قربونت بشم مامانی اخه دوتا با هممیدونم خیلی اذیت میشی چون هم یه کوچولوتب داری وهم بی تابی میکنی و شبا با جیغ از خواب بیدار میشی...ولی ایرادی نداره گل مامان ..در عوض میشی 6 دندونی مامانی

خوب پس شد دوتا جشن هم تولد بابایی گل وهم جشن دندون 5 و6 سامیارم

HAPPY BIRTHDAY TO YOU     هادی نفس دوست دارم

HAPPY YOUR NEW TOOTH     سامیار گلم

 

هادی عزیزم بهترین همسر وبابایه دنیا تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

بابای ملیسا
4 خرداد 91 12:00
سلام . بازم مثل همیشه وبلاگتون زیبا و قشنگ به روز شده . ملیسا خانم منتظر شماست تا عکسهای جدیدش رو ببینید و با گذاشتن نظر خودتون هر چند کوتاه خوشحالش کنید . منتظرتون هستیم .
مولود
4 خرداد 91 14:59
سامیار جونی مرواریدای جدید مبارک عزیزم و اما تولد بابای سامیاری هم میارک باشه ایشالا 120 ساله شه و همیشه کنار هم شاد و خندوون باشین
مولود
4 خرداد 91 15:00
البته میدونم دیروز عصر خوش گذشته بهتون و یه جورایی ترکوندین دیگه تنها تنهایی
مامان پویا - احمدی
5 خرداد 91 23:04
سلام . مبارک باشه دندونای عزیزت
خوشحال میشم به من سر بزنی . قبلا تو بلاگفا وب داشتم ولی تازه امروز منتقل کردم به نی نی بلاگ . پست جدید زیاد ندارم ولی ممنون میشم از این به بعد بهم سربزنی



مامان علی
6 خرداد 91 17:45
تولد بابایی مبارک . و سامی دندونای خوشمل شما هم مبارک
مهسا مامان مرسانا
6 خرداد 91 20:11
خانوم گل همه جوره مبارک باشه هم تولد بابا هادی و هم مروارید های گل پسرمون ...ان شاالله همه ی دندونها بدون اذیت کردن سامیار جون در بیاد
مامان کیان
6 خرداد 91 22:42
سلام تولد آقای پدر مبارک و دندونای جدید آقای پسر هم مبااااااااااااااااااااااارک باشه
مامانی درسا
7 خرداد 91 0:46
مبالک مبالک تولدت بابا هادی مبالک ...... بابا هادی انشاالله 120 ساله شید ...... مرواردیدهای گل پسری هم مبالک ...... عزیز خوردنی خاله
مامان پارسا جیگر
7 خرداد 91 13:06
منم تولد بابایی رو تبریک می گم مرواریدهای قشنگ سامیار جونم مبارک باشه
ATeNa
7 خرداد 91 22:38
سلام عزیزم . مرسی از لینکت گلم . بگو منم شمارو با چه اسمی لینک کنم
مامان بردیا
8 خرداد 91 0:29
تولد همسر محترمتان مبارک.دراومدن دندونای گل پسرتون مبارک.بردیا هنوز دندون در نیورده
ATeNa
9 خرداد 91 4:53
بگوووو عزیزممممم دوست دارم خودت بگی . پسمل خوشملتم ببوسسس
مامان آرتین
9 خرداد 91 16:44
آخی عزیزم مبارک باشه خاله جون تولد بابات هم مبارک ایشالا سالهای سال در کنار هم شاد و سالم باشین
مامان شايان جوني
10 خرداد 91 8:58
سلام سلام دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون. تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين. آدرس وب راي گيري: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 23:54
سلام عزیزم تولد همسر محترمت مبارک مرواریدای خوشگل عزیزم هم مبارک الهی همیشه شاد باشید
ATeNa
17 خرداد 91 16:55
سلام خاله جونم . مرسی که اومدی پیشمون به همون اسمی که گفتی لینکت کردم عزیزم
مولود
20 خرداد 91 15:30
صووووووووووووووفیا ! ! ! پس چیکار میکنی من تند تند میام که نظر بزارم ولی تو هنوز آپ نکردی زود باش منتظرم
الهام مامان رامیلا
21 خرداد 91 13:32
مبارک باشه عزیزم تولد همسرتون دندونهای سامیار جان همیشه خوب و خوش باشی دقت کردی خیلی کم پیدا شدی