سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

فرشته پاک خدا.....مادرم

1391/4/9 2:01
نویسنده : صوفیا
837 بازدید
اشتراک گذاری

مادر نگاه خسته و تاریکت                           با من هزارگونه سخن دارد

 

با صد زبان به گوش دلم گوید                        رنجی که خاطر تو ز من دارد

 

دردا که از غبار کدورت ها                          ابری به روی ماه تو می بینم

 

سوزد چو برق خرمن جانم را                       سوزی که در نگاه تو می بینم

 

چشمی که پر زخنده ی شادی بود                   تاریک و دردناک و غم آلودست

 

جز سایه ی ملال به چشمت نیست                  آن شعله ی نگاه پر از دوداست

 

آرام خنده مــی زنــی و دانم                           در سینه ات کشاکش طوفان است

 

لبخــنـــد دردنـاک تو ای مـــادر                      سوزنده تر ز اشک یتیمان است

 

تلخ است این سخن که به لب دارم                   مادر بلای جان تو من بودم

 

امّا تو ای دریغ گمان بردی                           فرزند مهربان تو من بودم

 

چون شعله ای که شمع به سر دارد                  دائم ز جسم و جان تو کاهیدم

 

چون بت تو را شکستم و شرمم باد                 با آن که چون خدات پرستیدم

 

شرمنده من به پای تو می افتم                        چون بر دلم ز ریشه گنه باریست

 

مــادر بــلای جان تو من بودم                        این اعتراف تلخ گنه باریست

دانلود زیباترین کارت پستالها ویژه روز مادر

 

با رسیدن روز مادر همیشه یاد سالهایه بچگیم میوفتم که فکر میکردم روز مادر فقط برای اینه که برای مامانامون کادوبگیریم بیاد اون کارت پستالهای مقوایی میوفتم که با هزار ذوق وشوق از لوازم تحریریه روبروی مدرسه میخریدم و به خیال اینکه بهترین هدیه رو برای مامانم خریدم تمام راه رو میدویدم و با خوشحالی اونو به مامانم میدادم بزرگتر که شدم از چند وقت قبل پول توجیبیهامو جمع میکردم که یه هدیه خوب برای مامانم بگیرم ولی حالا میفهمم روز مادر یعنی چی؟؟؟؟شاید یه روز از 365 روزساله که بهم فرصت میده که مروری بکنم به روزایی که گذشت و روزایی که با وجود عزیزش پیش رو دارم .......

 مادرم فرشته پاک خدا با تمام وجودم دوستت دارم و بر دستانت بوسه میزنم

 
دلم خوش نیست،مدتهاست مادر         گل دلبند تو تنهاست مادر

 چرا در پای او آبی روان نیست        چرا اطراف او صحراست مادر
 


قناری های محبوبش کجایند،       قفس؛این قصه ی دنیاست مادر!

 نسیمی از بهشت زیرپایت        برایش مثل یک رویاست مادر



چرا رویای ما رویاست مادر        چرا فردای ما فرداست مادر
 نگو:"این سرنوشت ماست مادر      نگو این سرنوشت ماست مادر




 دلم خوش نیست ، مدتهاست مادر 

   گل دلبند تو تنهاست مادر!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سحر
23 اردیبهشت 91 2:05
باخوندن نوشتت یاد قبلا افتادم خیلی دلم گرفت...چقدر زود گذشت قدر روزای خوبمونو که فکر می کردیم بدترین روزاست رو ندونستیم...یاد اون سالها افتادم که روز مادر منو می پیچوندین و 3تا خواهر میرفتین بازار تا برای مامان هدیه بخرین وقتی 2هزاریم میوفتاد گریه می کردم و مامان واسه اینکه غصه نخورم پول میداد و میرفتم از مغازه سر کوچه براش گیرایی که همیشه به موهاش میبست میخریدم....نامردا.....خیلی دلتنگ شدم...خلاصه اشکمو در اوردی... روزت مبارک بهترین خواهر دنیا


واقعا ...خیلی زود گذشت و حالا خودمونم مامان شدیم ..مرسی نفسم

مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 2:21
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مولود
23 اردیبهشت 91 3:31
آخی سحر عزیزم تو هم مثل مهنوش ما همیشه پیچونده میشدید
مولود
23 اردیبهشت 91 3:40
صوفیا جوون روزت مبارک عزیزم
امیدوارم که همیشه سالم و خوشحال باشی و اغوش پر محبت و گرمت مامن و مأوای سامیار جون و خونوادت باشه گلم
خداییش مامانت و مامانم خیلی برامون صبوری کردن و به پامون زحمت کشیدن...


مرسی مولود عزیزم ..
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 14:14
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مهسا مامان مرسانا
23 اردیبهشت 91 14:29
. ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم! عزیزم روزت مبارک
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 14:43
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .
مامان کیان
23 اردیبهشت 91 18:42
سلام صوفیا جون.روزت مبارک گلم[h

مرسی عزیزم.مینا جون هر کاری میکنم وبلاگت باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مامان ابوالفضل
23 اردیبهشت 91 19:33
سلام عزیز روزت مبارک روزهای خوبی داشته باشی
مامان علی
23 اردیبهشت 91 20:28
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزتون مبارک دوست عزیزم.
مامان آرتین
23 اردیبهشت 91 21:07
همه چیز در تو خلاصه میشودای فرشته پاک. روزت مبارک
مامان کارن
24 اردیبهشت 91 23:32
سلام مامان سامیار جون روز شماهم مکبارک...ببخشید من دیروز نبودم که جوابتونو بدم
مریم مامان پندار
25 اردیبهشت 91 15:15
رزوت مبارک عزیزم