سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

****سامیار********

جشن دندونی سامیار

1391/4/9 2:04
نویسنده : صوفیا
3,011 بازدید
اشتراک گذاری

 پنجشنبه ٩٠.١٢.٤برات جشن دندون گرفتم خیلی خوش گذشت  ولی قنادی تاریخه سفارش کیک رو اشتباه متوجه شده بود وساعت هفت که بابا برای تحویله کیک رفته بود متوجه اشتباهش شدولی هر جوری بودکیکو رسوند چه فایده که هم عکس خراب چاپ شده بود وهم سایز عکسو کوچیک زده بودتازه شما شب قبل یه خطه خوشگل رو صورتت انداخته بودی به هر حال گذشت ایشالله برا تولدتتتتتتتتتتت نفس مامان  ........اینم گل پسر مامان قربونش برم که کشت منو تا این کلاهو پوشیداوه

اینا گیفتایی که برا مهمونا درست کردم 

بقیه عکسا ادامه مطلب.........

 

اینم از کیکی که خراب شدناراحت

اینم گل مامان که غر میزنه

اینم ریسه که خودم درست کردم

 پرچمی که برای تزیین استفاده کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان
11 اسفند 90 21:31
به به چه مامان مهربونی داری سامیار جون کلی زحمت کشیده جشن دندونیت مبارک عزیزم


مرسی گلم ایشالله برای اقا کیان
مامان علی
14 اسفند 90 23:17
وای مامانی چه پسر ناز و ماهی دارین ماشالله سامی جون از علی کوچیکتره قربونش برم. چه لباس خوشگلیم تنشه مخصوصا کلاهش. دستتون درد نکنه با اینهمه ذوق و سلیقه ای که به خرج دادین
مامان علی
14 اسفند 90 23:19
راستی مامان گل ممنون که به ماسر زدین و ببخشین که دیر اومدم واسه عرض ادب. من با اجازه شمارو به لیست دوستهام اضافه کردم.
مامان علی
14 اسفند 90 23:21
راستی یادم رفت بگم 6 ماهگی+ مرواریدای قشنگتم مبارک خاله جون


مرسی گلم که سر زدین خوشحالمون کردین باعث افتخاره
مامانی درسا
16 اسفند 90 1:40
وای جه دوست ماهی . صوفیا جان خوشحالم از آشناییتون و مبارک باشه شش ماهگی گل پسری و حوانه زدن دندوناش . با افتخار لینک شدین عزیزم .


مرسی گلم که سر زدین ممنون
مهسا مامان مرسانا
16 اسفند 90 20:40
سلام عزیزم....مرسی از حضور گرمت....به به چه پسمل نازی....از الان خیلی قیافه ی مردونه ای داره 6 ماهگی مبارک.....مرواربدهای سامیار عسلی هم مبارک.....خیلی با سلیقه ای خانومی.....مرسانا که هنوز از دندونهاش خبری نیست


مرسی از حضورتون مهسا جون
سحرناز
20 اسفند 90 14:38
مبارکش باشه .چه مامان باسلیقه ای هم داره.میشه بگی کیک رو کجا سفارش دادی؟ عکس پسرت رو کجا چاپ کردی؟ من هم در فکر جشن دندونی هستم البته هنوز دندون پسرم درنیومده ها ولی فکر کنم نزدیکه


عزیزم من نمیدونم شما تو کدوم شهری ولی همه قنادیا این کارو انجام میدن .مرسی که بهمون سر زدی
مامان طاها
25 اسفند 90 13:38
مبارک باشه
ببوس این پسر نانازو


مرسی گلم
مامان پارسا جیگر
12 اردیبهشت 91 20:33
سلام عزیزم چه پسر ناز و خوشگلی ماشاء الله چه جشن قشنگ و چه مامان باسلیقه ای مبارک باشه