سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

****سامیار********

20 ماهگی

1392/2/25 2:41
نویسنده : صوفیا
1,027 بازدید
اشتراک گذاری

شروع یه ماهه جدیدیه ماهه تازه ازگذشت تولد نازنینم .نازنینی که 20 ماهه خونمونو پر ازشادی وسر مستی کرده .چه با خنده هایه شیرینش که با هر قهقش ما رو به خنده وادار میکنه و چه اون گریه هایه سوزناکی که اشکمونو در میاره ! دلبرک شیرینم 20 ماه شد ومن دو ساله که مادر بودن رو تجربه میکنم حش شیرینی که تا عمق وجودم ریشه زده ومن سرمستم از این عشق. چفدر زیباست دیدن لحظه به لحظه بزرگ شدن موجودی از جنس خدا پاک و مقدس .

این روزا پسرکم بازی هایش هم رنگ دیگری دارد، رنگ شیطنت و بزرگی .ازمیزیکه من پشت مبل قایم کردم که از دستت در امان باشه بالا میکشی و خودت رو لبه مبل میرسونی و ..........پرتابی که با جیغه من و صدایه قهقهه تو به اخر نمیرسه ودوباره....نشستن رویه بادکنک و زور زدن برایه ترکوندنش چون من میترسم وگوشهامو محکم میگیرم و این کار برایه عمرمامان لذت بخشه!!!! بلند کردن دوچرخه و بردنش بالایه یه سکو که دمه در خونست و سوار شدن رویه دوچرخه و سر خوردن ازرویه سکو !!! تفنگه صدا داری که بابا جون برات گرفته و صدا میده و ما مجبوریم بمییریم، و به قوله بابا مردیم ازبس مردیم ،(خواهشا نصیحت نکنید که تفنگ بازی خشنه چون هدیه بود ونمیشد پس زد والبته این ذاته پسرونست) ..عاشق اون استقلالتم که دوست داری تمام کاراتو خودت انجام بدی وبا دخالت من یا بابا ، بلند میگی ، من ....

خراب شدن لوازم خونه هم که شده جزوی از بازیهایه کوچولویه مامان از سوختن جاروبرقی ، شکستن تلفن و .....اخرین دسته گله مامان ناک اوت شدن دوربین که فعلا از عکس گرفتن خبری نیست!!!!! دایره لغاته شیرین زبونم روز به روز گسترده تر میشه و منم چند تا اونا رو برایه یادگاری مینویسم ایشالله پست بعدی عکسایه تولدتو میذارم!!!

زمین=امین                  تخم مرغ=اموخ ، اموخیا ( به گفته بابا تخم مرغ که راحت تره)

دوچرخه=اخه              کبریت=ببیت

مامان=مامان مامی      دوغ=بوق

باباهادی=باباهادی         ماست=ما

پنیر=منیر                بستنی=بنی

عقب=عبق           نیست= نیشت

اب=ابه               یخ=اخ

برنج=ممنج         توپ=بوپ

نوشابه=اببه      

فعلا همینا یادم بود تا بعدزندگی مامان

20 ماهگیت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کیان
16 اردیبهشت 92 23:34
ای جون دلم با این شیطنت های خوشمزت
20 ماهگیت مبارک سامیار جون


مرسی مینا جونم
مرجان مامان آران
18 اردیبهشت 92 12:10
خوش اومدييييي عزيزم بعد كلييييييييي تاخيرر 20 ماهگيت مبارك عزيز دلمممممممممممم
مامان گیسوجون
25 اردیبهشت 92 21:42
عزیزم 20 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی
خصوصی


مرسی مونا جون ممنون