سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

****سامیار********

20+1 ماه هم نفسی

1392/3/13 19:41
نویسنده : صوفیا
887 بازدید
اشتراک گذاری

 

 انیمیشن میکی موس                  انیمیشن میکی موس

به همین زودی  وبه همین سرعت سامیارم 21 ماهه شد . وقتی نگات میکنم باورم نمیشه این سامیار همون سامیاره نق نقویه مامانه که از بس گریه میکرد و تا صبح کشیک میداد دیگه نا بهمون نذاشته بودباورت نمیشه ولی برایه بیخوابیات در به در دنباله یه دکتر میگشتیم که جوابه همه همین بود که عادیه من وبابا هم همیشه دست از پا درازتر برمیگشتیمهرچند هنوزم با این بیخوابیها مشکل داریم ولی فرق میکنه چون نفس مامان همش در حاله شیرین زبونیو شیرین کاریه دیگه خیلی سخت نمیگذرهتعجب( خوب هر چی باشه از جیغایه بنفش دورانه نوزادیت که خیلی بهترهابرو)همین دیشبم  ساعت 5 بود که با گریه و خواهش من لطف کردی و خوابیدی!!!! تمام روزم گل پسری در حاله ورجووورجست و ماشششششالله یه جا بند نمیشه و اصلا از چرت طولانی مدت روزانه هم خبری نیست فقط در حده 15 دقیقه یه چرته کوتاه وبعد دوباره همه چی شروع میشه!!!!! فدات بشم که عاشق مسواک کشیدنی روزی ده دفه این مسواکو خمیر دندنو میاری و مسواک میکشی . تازگیا وقتی لپتو میکشیم خیلی با مزه میگی ( نکون)خندهمیدونم خیلی دلم برایه این روزا تنگ میشه روزایی که عین برق وباد میگذره و تا چشم روهم بذارم سامیارم برایه خودش مردی شده . عین بابایی که همه چی رو فراموش کرد چند روز پیش میگه ماشالله سامیار بزرگ شده دوست دام با یه بچه 5 ،6 ماهه بازی کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجبگفته بودن زود فراموش میکنین که بچه ها اذیت میکنن ولی نه به این زودی!!!!

مامانی خلاصه من وبابا با تمام وجودمون دوست داریم

 

 

کنار آشیانه تو آشیانه میکنم

فضای آشیانه را پر از ترانه میکنم

کسی سوال میکند بخاطر چه زنده ای

و من برای زندگی تو را بهانه میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان امیر حسین
13 خرداد 92 20:32
جیگر منی تو آقا کوچولو با این شیطونیاتصوفیا جون از طرف من بوس بوسش بکن


مرسی عزیز دلم شما هم امیر حسین گلمو ببوس
مامان کیان
14 خرداد 92 0:42
وای ننه صوفیا امیدوارم کردی
کی میشه کیانم این مدلیا بشه؟


ایشااااااالله تا چشم رو هم بذاری بزرگ میشه و البته شیطناتاشونم با خودشون بزرگتر میشن
مرجان مامان آران
14 خرداد 92 11:52
واي خدااااا از بخوابي نگووووووووووو
ولي باز وقتي حرف ميزنن و ميفهمن بهتر از جيغ و گريس بخدااااااااا
رمزو گذاشتم خصوصي عزيزم


مرسی مرجان عزیزم
ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک
14 خرداد 92 15:09
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا > شکلکهایی که تا حالا هیچ جا ندیدید 【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 *•.•
مامانی درسا
17 خرداد 92 4:00
سلام به سامیار و صوفیای عزیزم بالاخره تونستم بیام دیدنتون ..... وای وای ما نبودیم چقده شیطون بلا شدی هزار ماشاالله ......


چه عجب مامانی خوشحال شدم از اومدنتون درسایه گلمو ببوس
سارا
18 خرداد 92 14:06
مامان صوفياي عزيز، ساميار شيطون بلا رو از طرف من يه ماچ گنده بكن خدا حفظش كنه


ممنون گلم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
19 خرداد 92 3:41
واقعا دزفولین شما ؟
پس همو ببینیم. خانمی یه جشن داریم برای نیمه شعبان که عمومی هست. اگه می یای ادرس رو برات بفرستم


مرسی عزیزم .خوشحال میشم ببینمتون
می خوای تولد بگیری؟؟؟
19 خرداد 92 18:00
می خوای تولد بگیری؟ یه سر به ما بزن, خوشحال می شی... یادت نره از 10% تخفیف استفاده کنی. www.tavalood.rozblog.
مامان یاشار
19 خرداد 92 21:33
لحظه لحظه بزرگتر شدنت مبارک عزیزم




][][][][


مرسی عزیزم
maman bahar
4 تیر 92 16:11
پس کجایی
تنبل شدی اااااا


همینجا در خدمت پسری
مامان بهراد
29 اردیبهشت 93 9:39
شما هم پستاتون رمز دار شده؟!!!! من رمز ندارم عزیزم....