سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

****سامیار********

بدون عنوان

1391/5/27 0:08
نویسنده : صوفیا
617 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکلکهای جالب و متنوع آروینهورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

دو تا دندونه جدید

بالاخره اون دوتا دندونه کوچولو که خیلی وقته منتظرشونیم از راه رسیدن وپسر گلم تو 11 ماهگی 8 دندونی شد (19/5/91) وقتی دندوناتو چک میکردم متوجه دو تامروارید کوچولو شدم . مثل همیشه به با جیغ وخوشحالی به بابایی گفتم .همون شب هم من وبابایی وسواسو کنار گذاشتیم وشما رو پارک پیش خونمون بردیم تا بازی کنیم جالب اینکه اونقدر خوشت اومد که با گریه برگشتی !!!!

اینروزا در حاله تدارکه تولدتیم وقراره 10/6 تولدتو بذاریم که لاله جونمم باشه....

 

عمر مامان دندونایه جدیدت مباااااااااااارک

 

پنیر خوردن موش موشکم

عکسایه اولین پارک

و اخرین عکس ازسامیار 6 دندونی با ابشاری که به خاطره دندونایه جدید راه افتاده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان امیر حسین
27 مرداد 91 0:34
سلام چه جالب تو هم داری به دندون ذوق میکنی منم همین طور خدا برات نگه داره پسره نازیه من لینکت کردم اگه منو لینک کردی خبر بده فعلاًخدافظ
مامان آمیتیس
28 مرداد 91 9:03
دندون نو مبارک همیشه دندونات سالم باشه خاله.
خوب کردی بردیش پارک مامان. وسوساست رو درک میکنم ما بچه هامون باید تو همین محیطها بزرگ شن. فقط عادتش بده حتما از بیرون میاد دستش رو بشوری. البته بزرگتر که بشه بهتر هم میشه چون حتما الان دستش هم تو دهنش میکنه
به ما سر نمی زنی


شرمنده مژده جونم سرم خیلی شلوغه ایشالله به زودی میام پیشتون
مریم مامان پندار
28 مرداد 91 10:43
مبارک باشه عزیزم وای خدا ماشالله روز به روز ناز تر میشه پسرت بارش اسفند دود کن


چشمات نازه گلم
شقایق.مامان حباب
29 مرداد 91 13:29
@};عید فطر به شما و نینی گلتون مبارک-


قربونت گلم ایشالله سرم خلوت بشه حتما سر میزنم عزیزم
فاطمه
31 مرداد 91 10:54
به سلامتی سامیار جون


ممنون
مامان امیر حسین
31 مرداد 91 14:06
سلام مامان سامیار.من لینکت کردم.ممنون میشم تو هم اینکارو بکنی


ممنون گلم به روی چشم
شقایق.مامان حباب
3 شهریور 91 0:05
مبارک مبارک دندون جدید مبارک


مرسی گلم ممنون که به یادمونی
مولود
6 شهریور 91 1:07
این پسملی نمیدونم چرا خجالتی شده !! تا آنیتا رو میبینه خجالت میکشه از ابراز محبت های دخترم عکس پنیر خوردنش خیلی با مزه اس
مامان آمیتیس
12 شهریور 91 18:40
سامیار عسلی تولدت مبارک صوفیا جان یکسالگی مادر شدنت مبارک
مامان کیان
15 شهریور 91 21:19
سلاااااااااااااام.عزیییییییییییییزم چقدر آقا شده: X
مامان کیان
15 شهریور 91 21:20
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:06
تولد این عزیز خاله مبارک الهی 120 ساله بشه
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:06
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php از فردا رای گیری شروع می شه
sara
20 شهریور 91 14:37
سلام خوش حال میشم به وبلاگم تشریف بیارین و در ضمن اگه با تبادل لینک هم موافق بودین بگین.ممنون
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 شهریور 91 17:46
سامیار گلم چرا نمیای عکسای تولدتو برامون بذاری؟ دلم برات تنگیده آخه
شیرین
29 شهریور 91 17:39
تولد سامیار جووووووووووووووووون مبارررررررک
سحر
10 مهر 91 14:39
سامیارکوچولو وبلاگ قشنگی داری پسرگلم من شمارولینک کردم خوشحال میشم توهم پسرمولینک کنی وبه وبلاگش سربزنی
سارا
12 مهر 91 18:32
الهیییییییی ماشالا چه گل پسر نازیه این سامیار خان. خدا حفظش کنه.
نسترن(مامان نیروانا)
16 مهر 91 10:01
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
سحرمامان محمدطاها
22 مهر 91 12:48
سامیارجون وبلاگ قشنگی داری عزیزم من شمارولینک کردم خوشحال میشم شماهم پسرمولینک کنی من همیشه به وبلگت سرمیزنم وعکسای قشنگتونگاه میکنم بوووووووووس
مامان کیان
22 مهر 91 21:13
مامانی درسا
3 آبان 91 1:29
عیزم خیلی وقته خبری ازتون نیست ..... انشاالله سالم و شاد باشین
مهدی کوچولو
4 آبان 91 23:58
کجایی عزیزم؟مدتهاست خبری ازتون ندارم،عیدتون مبارک امیدوارم هر جا هستید خوش و خرم باشید
مامان کیان
12 آبان 91 23:29
کجایی خانومی؟کم پیدایی؟
مامان کیان
16 آبان 91 18:01
کجایی صوفیا؟چرا نیستی؟
ثمین
3 آذر 91 3:09
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مامان کیان
3 آذر 91 22:00
کجااااااااااااایی پس صوفیااااااااااااااااا؟؟؟
مامان آمیتیس
8 آذر 91 7:52
کجایید؟
وانیا باستان پور
12 آذر 91 19:30
عزیزم به دیدنم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان پرهام
22 آذر 91 17:24
سلام دندون نو مبارک .مامان سامیار پیش ما هم بیا
ninipics
26 آذر 91 11:14
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... سامیار جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:59
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*........... عزیزم اومد روی ماهت رو ببینم اخه دلم بد جوری برات تنگیده بود
نیم وجبی
8 دی 91 15:58
چه پسمل نازی دارین خدا حفظش کنه براتون
مامانی درسا
13 دی 91 3:12
پس کجاین شما ؟؟؟؟؟؟/
مامان کیان
13 دی 91 13:51
صوفیااااااااااااااااااااا کجایی پس؟؟؟دلم هم براتون تنگ شده هم نگرانم
عاطفه
20 دی 91 14:44
اي جان چه پسر ناز و شيطوني ظاهرا پسرتون و مهرسام من هم سن هستن! البته مهرسام 7 روز بزرگتره
مرجان مامان آران
21 دی 91 1:54
سلام عزیزم ماشالااااا چقدر بانمکه داشتم وبلاگمو از اول میدیدم نظرات شمارو وقتی اران به دنیا اومده بود دیدیم خوشحال میشم همدیگرو لینک کنیم عزیزمممو دوست بشیم
مامان یلدا و سروش
7 بهمن 91 16:07
خدا حفظ کنه این گل پسری رو . مامانی مهربون اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون خبرم کنید تا کنار اسمتون بلینکم
maman bahar
17 اسفند 91 12:03
سلام عسیسم تو این چند ماه من نبودم چقدر بزرگ شدی ماشاا.. خاله جونی بیا عزیزم پیشمون ب مامان جون سلام برسون
نی نی قتو
25 اسفند 91 8:05
سلام با طراحی تقویم 1392 یه یادگاری قشنگ با عکس کودک خود داشته باشید و یک عکس طراحی شده با عکس دلبند خود از نی نی فتو هدیه بگیرید
maman bahar
1 فروردین 92 1:55
سالی پر از شادی و سلامت رو پیش رو داشته باشین عیدتون مبارک