سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

اخرین روزهای انتظار

1391/4/9 2:09
نویسنده : صوفیا
769 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تقریبا دو روز میشه که من وپسرم وارد ماه نهم شدیمهورادیگه داریم به روزای اخر نزدیک میشیم نمیدونم ازخوشحالیه یا ازاسترس نه میتونم درست غذا بخورم ونه درست بخوابم هرچی باشه من وهسرم یه زندگی جدید رو بعد از 7 سال تجربه میکنیم یه زندگی سه نفره همش روزی رو تصور میکنم که سامیار کوچولو رو بیارن وبذارن تو بغلم .بغلفکر میکنم این زیباترین لحظه زندگی هر مادری باشه پس به امید اون روز و اون لحظه

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان الی
22 مرداد 90 8:27
سلام عزیزم؛ایشالا سامی کوچولو شما هم به سلامتی دنیا بیاد و خونتون رو غرق شادی کنه.
برام جالب لود سامیار شما هم بابا هادی داره.
1000 تا بوووووووووس
لینکتون کردم
منتظر خبر تولد سامیار هستم


ممنون گلم که به ما سر زدی منم لینکتون کردم
مامان ابوالفضل
1 شهریور 90 19:40
الهی
برات آروزی موفقیت دارم
امیدوارم جمع سه نفرتون همیشه خوش باشه
خیلی لحظات قشنگیه


مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان گیسو
2 شهریور 90 22:53
سلامممممم عزیزمممممممممم
ان شاا... به سلامتی می ری و زایمان می کنی
نترس عزیزم
منم خیلی می ترسیدم اما بی خود بود خدا خودش توانشو می ده
بوسسسسسسسس


ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که مهمون ما بودین
با اجازه لینکتون میکنم




مامان ابوالفضل
5 شهریور 90 13:35
ما رو بی خبری نذاری خانومی


دکتر خودم قالم گذاشت ورفت مسافرت منم رفتم یه دکتر دیگه واگه خدا بخواد جمعه بستری میشم برای شنبه صبح برام دعا کنید
مامان گیسو
15 شهریور 90 4:07
لطف کردی گلم منم لینکتون کردم
ببخش دیر شد برات خصوصی رمزو گذاشتم


مامان گیسو
1 مهر 90 22:26
گلمممممممم سلام
چه خبر؟
این جیگر ما اومد ؟

مامان گیسو
23 مهر 90 2:09
چرا ازتون خبری نیست ؟