سامیار نفس مامان وباباسامیار نفس مامان وبابا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

****سامیار********

واکسن دوماهگی

1391/4/9 2:12
نویسنده : صوفیا
856 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره با یک ماه تاخیر واکسن دو ماهگیتو زدیم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچك » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net كلیك كنید

چون دکترت تاکید کرده بود تا کاملا خوب نشدی واکسنتو نزنم روز سه شنبه طبق معمول شب نخوابیدی و صبح زود امادت کردمو بردم مرکز بهداشت . بعد از کلی توبیخ شدن و توضیح دادن که چرا دیر بردمت نوبت چکاپ کردنت شد همینکه خواستن وزنت کنن جیغه خانه بلند شدنایت اسکین

 

که این چیه تو دهنش .!!!!!!! بعد پستونکو از دهنت بیرون کشید تو چند ثانیه نگاش کردی وبعد چنان جیغی کشیدی که خودش پشیمون شد

 

وبرای اینکه کم نیاره گفت من هرکی میاد و پستونک داره میندازم تو سطل ولی گفتم شاید تو بهت بربخوره و دوباره پستونکو تو دهن مبارک گذاشت . برای واکسنت زیاد بیتابی نکردی گلم فقط یه جیغ کوچولو و بعد خوابیدی شکر خدا تب نکردی فقط جای واکسنت کمی بلند شد که دکتر گفت مهم نیست.وزنت هم شکر خدا خوب بود ٦کیلو و٣٠٠

امروز جمعست وبردمت حمام وتو الان راحت مثل یه فرشته خوابیدی .خونمون هم تموم شده واگه خدا بخواد تو این هفته میریم توش هر وقت اتاقت اماده شد عکسش رو میذارم تا همیشه برات یادگاری بمونه اتاقی رو که با تمام عشق برات چیدم چجوری بوده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

lمامان آمیتیس
24 آذر 90 22:03
سلام. به سلامتی خانه نو مبارک. اقا پسر گل هم که واکسن زده ، من همیشه غصه ام میشد امیتیس واکسن داشت، خیلی بد تبه


مرسی گلم.اره خدارو شکر واکسن این ماهشو گذروندم
مامان گیسو
29 آذر 90 2:04
سلاممممممممم عزیز دلم خوبی؟ وایییییییی قربونش برم من ماشاا... چقدر بزرگ شده ببوسش گلم
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
3 دی 90 0:03
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. www.jegheleh.niniweblog.com
جغله کوچولو
3 دی 90 23:51
سلام خاله. ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین. ادامه داستانم رو نوشتم. راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه. باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین. تا بعد خدانگهدار ...